17 May 2010

oynayın durmayın

benimde saçlarım var
tıpkı gözüm,burnum,kulağım
ve bir ağzımın olduğu gibi...

kafamda siyah beyaz çizgili bir şapka,
ayaklarımda siyah rugan ayakkabılar,
üstümde bembeyaz bir elbise var...

biriniz bir yandan,
biriniz bir yandan,
çekiştirip durun beni...

biriniz gözlerime parmaklarını sokarken,
diğeriniz saçımdan bir tutam koparın...
biriniz ağzımı dikerken,
diğeriniz kulaklarımı tıkayın...

tek bacağım yok artık benim.
sanırım tek kolumda öyle.

ayağım kimde kaldı?
ya kolum?

daha kaç parçaya ayırabilirsiniz beni?

hangi parçam hanginizde diye kavga da eder misiniz?

biriniz sessizliğiyle vurur,
diğeri tüm çığlıklarıyla yıkar,
bedenimi...

biriniz oynamak istemez,
ama
diğeri eline aldığında kıskanır,
bir tutam daha saç kopartır yoluk yoluk olmuş kafamdan.

biri kaldırıp duvara atar,
ayakkabım çıkar ayağımdan...
diğeri alıp ayakkabımı giydirdiğinde
ben giydirecektim diye kıyamet kopartır.

gözlerime soktuğunuz parmaklarınızda kan var mı?

ağzımı dikerken söylediklerinizi hatırlıyor musunuz?

bakın!

daha tek kolum
ve
tek bacağım var yerinde duran...
az biraz daha saçım kaldı.
kafamda yerinde duruyor biraz sallansada.

içimden biraz elyaf çıkmış ama ne olacak...

en sevdiğiniz lahana bebeğiniz değil miyim ben sizin?

yanakları hala kıpkırmızı,
gözleri boncuk boncuk,
upuzun siyah saçları,
kafasında siyah beyaz şapkası
siyah rugan ayakkabıları
bembeyaz elbisesi,
tombik elleri ve ayaklarıyla
ilk elinize aldığınız halimi
hatırlamıyor musunuz hala?

ne olacak...

durmayın devam edin oynamaya...

ağzımı dikip
gözlerimi oydunuz ya.
nasıl olsa;
bir seçme hakkım bile yok ortada!

Hiç yorum yok: