24 Nis 2010

dant/el

Gitarının tellerinde gezen
Ama basmaya kıyamadığın
O la notasıydım belki de ben…

Etine doyamadığın
Ucuz bir fahişeydim belki
Sadece geceleri koynuna aldığın…

Yıllarca farketmeden içtiğin
Kahvenin köpüğüydüm belki ben
Sana geleceğini fısıldayan…

Geri dönüşüm kutusuna attığın
Ama her seferinde oradan çıkartıp
Masaüstüne koyduğun
O fotoğraftım belki de…

Sıcacık yorganındım belki
İçine girdiğin
Ama her seferinde çıkmak zorunda kaldığın…

Her orgazmında doldurduğun
Ama hiç umursamadığın
Prezervatifindim belki de…

Belki de başka tenlerde
Bıraktığın ve hiç özlemediğin
Kokundum ben…

Öldürdüğünü sandığın
Dokunuşlarının hazin
İç çekmesiydim belki…

Şimdi söyle adam
Hiç yok muyum?
Gözlerinde…
Ellerinde…
Dudaklarında…

Sperm kokan yatağının altında kalan yırtılmış tanga
Olmak için
İhaleye girdim işte bende,
Hayır diyemeyeceğin
Bir teklifle…

Ya reddet
Ya kabul de…

(Dokun(ma) devam...)

Hiç yorum yok: