14 Eyl 2010

tüm gemilerimi yaktım artık kulaç atma zamanı

gözümün içine bakıyor annem ve 25 yıldır yaptığın tek bir doğru yok diyor.
ah bir okta ondan geliyor zaten delik deşik olmuş vücuduma.
eğer kendinizden daha fazla güvendiğiniz bir kişi varsa hayatta,işte tam şuan bunu sorgulamaya başlamanızın vaktidir.
hep yanlış insanlar,hep yanlış kararlar,hep yanlış olaylar.
yol ayrımlarında hep o dönmem gereken kavşakları kaçırdığımı kilometrelerce yol gittikten sonra farkettim. kendimle o kadar ilgiliydim ki etrafımdaki insanların ne gördüğüne zerre dikkat etmedim.
dün gece benim için dönüm noktasıydı.Milyonlarca dönüm noktası olan gecem gibi.
sefil,perişan,acınası diye tabir ettiğim ruh halimle,İstanbul'a ilk gittiğim zaman gözüm kulağım olmuş,taşı toprağı bir bok etmeyen o kente tutunmamı sağlayan o insanla konuştum tüm gece,salya sümük.
sürekli bir şeyler yapmaya çalıştığım için mutsuz olduğumu,
sürekli kendimi değiştirmeye çalıştığım için mutsuz olduğumu,
sürekli birilerine inanmak istediğim için mutsuz olduğumu,
sürekli mutsuz olduğumu düşündüğüm için mutsuz olduğumu,
kısaca bildiğim ama yüksek sesle söylemediğim her şeyi teker teker söyledi.
birinin söylemesine ihtiyacım olduğundan değil, söylenmesi gerekenler bu olduğu için söyledi.
şu güne kadar hayatımda kime değer verdiysem,kim benim için önemli olduysa o insan bana hep kazık attı.
ama kime değer vermediysem,kimi itin götüne soktuysam o hep yanımda oldu.
tıpkı benimde aynen bu şekilde davrandığım gibi.
insanı siken,deveyi diken diye boşa dememişler.
bunları neden yazdığımı hiç bilmiyorum..
gittikçe değişen yazı olaylarım içime zerre su serpmiyor.
paso küfür ediyorum 8 yaşında o kırmızı kamyonuyla oynayan ve erkek olmaya özenen halim gibi.
edepsiz ve ne yapması gerektiği hakkında en ufacık bir fikri olmayan biriyim tam da bu gün.
hayatımdaki herkesten vazgeçtim.
ilişkilere inancım artık yok.
Aile kavramının kutsallığı hiç bu kadar acınası gözükmemişti gözüme.
5 adımlık dört duvar arasında;bir masa bir yatak,bir çok yağmalanmış tuval,dolu kültablaları,boş bira şişeleri ve ne olduğunu hiç bilmeyen bir kadın huzursuzluk içinde yaşamaya devam edecekler sanırım çokça zaman daha.
Hiçbir zaman Hayır'lısı olmuyor nasılsa.

Hiç yorum yok: