28 Eyl 2010

seni seviyorum

'seni çok seviyorum' dedi...
"bende seni seviyorum ama bunu söyleyemem,bunca şeyden sonra..hayır seni cezalandırmıyorum ya da başka abuk sabuk şeylerden ötürü değil bu...incindim anlıyor musun ve şimdi seni seviyorum dersem sanki her şey geçip gitmiş hiç acı çekmiyormuşum gibi olacak ve ben hep kaybedenin olduğu bir oyunu oynuyormuş gibi hissedeceğim.ama halbuki lanet olası bir cümle işte altı üstü neden benim için sadece bu değil"
aklımdan bunlar geçerken upuzun bir sessizlik oldu aramızda.
'otlu kek yiyeceğim Amsterdam'da' dedim sadece, düşündüklerimi söylemek yerine.
Gülümsedi diğer uçtan.Göremesem de biliyordum her yerin aydınlandığını.
'Kararımızı verdik yani,herkesi eğlendirmek yerine kendimizi eğlendirmeyi seçiyoruz.' dedi.
'Hımm; bu Amsterdam'da gelinlikle dolaşamayacağım anlamına gelmiyor'
kahkalar atmaya başladık.
'delisin ve seni bu yüzden seviyorum' dedi.
bu kahrolası cümleden kaçış yok sanırım.
---
Oysa ne kadar kolay.
---
'kendine sarıl ve benim kollarım farzet'
'kendimi öpemiyorum ama'
'daha ne yapabilirim ki'
'sanırım uyumalıyım'
'uyu bebeğim,ensende nefesimi hisset'
'seni seviyorum'
'seni seviyorum'
----
'beni sevmiyor musun?'
'seviyorum,ama biliyorsun.'
yine çoook uzun bir sessizlik.
'ailelerimizi ne kadar az görürsek o kadar iyi olacak,ben dayanamıyorum artık döndüğümde evlenmek istiyorum hemen.'
'dayanabileceğini söylemiştin ayrıca neden evlenmek?'
'ooofff...seninle uyanmak,seninle uyumak,yine eskisi gibi her şeyi seninle yapmak istiyorum sadece.'
'bu daha anlaşılır oldu.' diyip gülüyorum.
Sebepsiz yere belki de sebepsiz değil kıvranmasını izlemek, cümleler arasında uzun boşluklar vermesi ve o boşluklarda hep kendimi görmek keyif veriyor.Ve o bunu biliyor.
'ısırılmayı hakediyorsun.'
'bence kendine fazla güveniyorsun.'
yine her yeri aydınlatıyor biliyorum ama ben bu aydınlanmadan çok uzaktayım,içime kasvet çöküyor.
'tek istediğim artık bitmesi' diyorum derin bir iç çekişle.
'bitecek meleğim çok az kaldı,söz veriyorum her şey geçecek' diyor...
saçlarım sanki ellerinde,ben kucağında,şarap şişesi bitmiş,yan odadan müzik sesleri geliyor.
kapatıyorum gözlerimi.
---
'aslında,ikinizide seviyorum.ve evet bu büyük bir haksızlık.'
'ben sadece mutlu olmanı istiyorum biliyorsun.'
'biliyorum.'

Hiç yorum yok: