1 May 2009

free as a bird

bir the beatles parçası mıydı?
şu an sadece benim...
kuşlar kadar özgür...
çünkü işinden ayrıldı..evet işimden ayrıldım..
daha fazla kendimden fedakarlık yapamadım...daha fazla güvensiz pısırık olamazdım...
aniden birden bire olacağını biliyordum...
Sesçiler ve ben...aynı anda...
içim o kadar acıyor ki...Bu kadar sene çalıştıktan sonra hakedileni alamadığımız için..
Hiçbir şey değişmediği için...Ağlayamıyorum bile..
Şimdi ben ne yapıcam? sorusunu sormadan...hissiz,duygusuz...ama rahat mı rahat olarak devam ediyorum nefes almaya...
başka bir zaman daha uzun yazarım ama şimdi gitmem gerek...İçeriye...yemekteyiz izlemeye...
Çünkü bıkkın moralman yıkılmış bir surat istemiyorum bu evde..
Çünkü hala neler olup bittiğinin ben bile farkında değillim..
Sadece...
kuşlar kadar özgürüm...

Hiç yorum yok: