29 Nis 2009

iş iş iş

yine işlerin içinde canım koşarak koşarak koşarak...
iki haftadır dur durak demeden çalışıyoruz gece gündüz canımız çıkarak..Karşılığını görmediğimiz için de hepimiz şikayetçiyiz..
Aslında yazacak bir çok şey var her zaman ki gibi..Sistem köleliğinden çıkıp bu hayattan sıkıldığıma kadar gelebilirim ama lafı uzatmanın ne alemi var hem de beş dakika içinde sete yetişmek için evden çıkmam gerekirken...
Her daim bir vukuat her daim bir tartışma olabiliyor şirkette..Seti bu yüzden seviyorum sadece işimi yapıyorum her şeye kulaklarım kapalı...Kimseyi incitmeden istediklerimi yaptırıyorum...

böyle vefasız ve saçma sapan bir yerde çalışmakta benim içimi karartıyor...
-
Bu gün annemin doğum günü...
iyi ki doğmuş ve iyi ki benim annem olmuş..Çok seviyorum onu..

Hiç yorum yok: