29 May 2009

yazmam gerekiyor yazmam gerekiyor

hayatım boyunca bana senden adam olmaz dediler...Ve ben sonunda hala adam olamadım...Gerçi geçen en yakın dostuma dediim gibi...Adam olmak çalıştığın iş değildir insan olmaktır ve sen gayette insansın duygulu duyarlı...Ama sanırım ben fazlasıyla duygulu ve duyarlıyım..Neden böyle bir giriş yaptığımı gerçekten bilmiyorum...Aslında giriş yaptıktan sonra gelişme ve sonuç bölümünü nasıl yapacağımı da bilmiyorum...

Şu an gerçekten bilmiyorum insanıyım...Hiçbir şey bilmiyorum...Hiçbir şey hissetmiyorum..Öyle sabah yat öğlen kalk takıl otur izle modunda takılıyorum...Memnuniyetsiz değilim..Lakin  4 senedir sürekli koşturmaca içindeyim..Sürekli setlerde montajlarda sabahlamalar sürekli bir yayın paniği sürekli  sürekli sürekli...Birden böyle olunca...Kendimi hep sabah eve gelmiş ve off günümde gibi hissediyorum..Bu yüzden olabildiğince düşüncesiz geçiriyorum... kocamaaan bir hiiiiççç yapıyorum hep..

sanırım ben bu yazıyı toparlayamayacağım o yüzden en iyisi parmaklarımı klavyeden çekmek ve daha fazla harf katliamı yapmamak..

öperim kendimi ;)

Hiç yorum yok: