5 May 2009

evde olmak ya da olmamak

yatmak ya da yatmamak işte bütün mesele bu :)

evimde olmak öyle güzel ki...dünyanın en huzurlu en sakin en rahat kişisi şu an benim...yetiştirilmesi gereken reklam filmleri yok ordan oraya koşuşturma yok dedikodu yok kafamın içine giren saçma sapan konuşmalar yok :)shake,shake senora eşliğinde kahvemi yudumlarken yazmanın keyfi sonsuzmuş :D:Dbekleyen bulaşıkları ,düzeltilecek kıyafet dolaplarını saymazsak tabi ki :D:D:D

yarın Ntv'den biriyle telefonda konuşacağım...Umarım olumlu geçer..Çok fazla istemiyorum ama güzel olabilir..Fazla hayale kapılmamak en iyisi..

4 tane sigaram kaldı...Bulaşıkları yıkamalı çıkıp sigara almalı biraz kendime bakım yapmalıyım sanırım...Ama üşeniyorum..Keşke bugünü üşengeçlik günü ilan edebilseydik..

kikikiikikikiiki  arrivederciiiiiiiiiii

yaklaşık 2 saat sonra...

mutfakta geçen bir gün kadar mutluluk verici bir şey olamaz..bulaşıkları yıkadım mikrodalganın içi bok gibiymiş onu temizledim dolapları düzelttim mi ki yok düzeltmedim :Pp ocağı ovdum..ellerim bumburuşuk oldu..Tıpkı saatlerce küvette kalmış gibi...

"annnnee dahaaa çıkaamaaamm ellerrriiim buruşmadııı bileeee"..

hiç büyümesek ne güzel olurdu insanlar elele tutuşur hayat bayram olurdu :)

Hiç yorum yok: