24 Ağu 2010

bir dövebilseydim seni! ah bir dövebilseydim

Gözümü açtığımda aklıma ilk gelen şey Annie'ydi.
Çin işkencesinden beter olan,içine bir türlü gömülemediğim tek kişilik sert mi sert yatağımdan kalkıp, doğrulduğumda da çıkmadı hala aklımdan Annie.
Beynimin çalışma prensibini hiçbir zaman anlayamamış biri olarak,hay sıçıım yine ne boktan bir gün Annie'nin ne işi var şimdi aklımda diyip su ısıtma cihazına doğru yollandım.
Yüzü gözümün önünden bir türlü gitmiyor.
Ben hayatımda Annie kadar benciiiil,nankööööööör,mızmııııız,mıymıntııı,kıymet bilmeeeez,sözler verip sözlerini tutmayaaaan bir kevaşe tanımıyorum.
Hele böyle insanın yüzüne,ben dünyadaki en masum kişiciğim nolur beni alın,sevin,kollayın bakışları yok mu? Ah bir kelaynak kuşu olsaydım da o gözleri gagalıyıverseydim...
Evet anlıyorum hadi annen baban yok,kimsesizler yurdunda büyüdün ama bu sana her hakkı veriyor mu be lanet karı.
Yıllarca birlikte yaşadığın,gözünün içine bakan,her dediğini yapan,mutsuz olduğunda seni neşelendirmeye çalışan,senden ayrılmamak için türlü numaralar
yapan en yakın dostunu tek kalemde nasıl silip atabilirsin?
Ki o senin için o aileyle gitmedi,hayır dedi Annie'siz hiçbir yere gidemem dedi,senin ağlamalarının kıskançlıktan olduğunu hiç düşünmedi.John'un sidikli yatak çarşafını alıp,altına işemiş gibi yaparak o gıcık olduğum sarışın anne demeye bin şahit isteyen süslü zengin karısını kendinden nefret ettirdi.
Ama ya sen ne yaptın ha Annie ne yaptın? Çaylar hazır efendim diyip önlerinde nazik nazik davranıp,kadının aklını çeldin,kendini sevdirdin.Ve yamayıverdin kendini.
Ellerim titriyor şu an sinirden.
Nerden geldiyse aklıma uyuz.
Birde Tony evlat edinildiğinde bu Annie ağlamıştı Candy'e sen benim annemsin diye.Candy'de buna sarılıp sen de benim babamsın demişti de bende anneme gidip yalvarmıştım ikisini evlat edinelim onları ayırmayalım diye.Nerden bileyim senin,kıskannnçç,düşmanımın başına bile dilemeyeceğim bir evlat olabileceğini.
Hayır normal bir kızın aklına Anthony gelir,ne bileyim en azından benim için Terry gelir ama Annie gelmemeli.
Şimdi otur işin yoksa o kökünden kazıyamadığın kahküllerini,suratına geçiremediğin yumrukları düşünüp sinir ol.
Yok böyle bir şey.

Hiç yorum yok: