23 Ağu 2007

cehennemden akan nehir,unutkanlık nehri..Lethe!...Lethe'm..cehennemden akan nehrim.. unutkanlığım..

Lethe,
Yok eden sıvından ver içmek için bana
Ve boş ve güçlü unutkanlığın tatlı merhemini ve lütfunu ödünç ver bana;
Yakın tut beni.
Gökyüzünden hızla ayrılırken,
Gece boyunca hızla ayrılırken
Çöz yıldızları.
Sen, kılıcım ve ipim olduğun için
benim lethe’msin.
Kobalt akımlarında
Yanan anıları delmek, parçalamak için
Kalbime saldırdın sen.
Beni tekrar öldürmek için
Pençe gibi parmaklarınla
Acının keskin bıçak darbeleri içinde
Damarlarımı temizle.
Çal beni, al beni ve yükle beni yine!
Yandığım ve titrediğim için her hareketinle yak beni.
Böylece temizlendim bir projektörle.
Boş ve güçlü unutkanlığın tatlı merhemi ve lütfuyla
Öpülmüş
Yeniden işlenmiş ve yenilenmiş görünüyorum.
Lethe,
Benim tek arkadaşım ve rehberim!
Yakın tut beni
Senin parmaklarınla boğulurken,
Senin aşkınla boğulurken
Nefret ettiğim yaşam sen olduğun için
benim lethe’msin.
Gözlerimdeki alevlerle ve üstümdeki okyanusla
Tutkulu özlemlerde sürükle beni!
Ve bana sensiz yaşayabileceğim
bir hayat bağışla.....

Hiç yorum yok: