26 Eki 2011

yüreğim sıkışıyor

nasıl bir ekim bu ya nasıl bir ekim...
nasıl vurdu hepimizi.
hayat devam ediyor evet ama ben iki saatte bir ağlıyorum daha sonra tekrar toparlanıyorum sonra televizyonu açıyoruz ben yine başlıyorum ağlamaya.
W yasakladı haberlere bakmamı netten,tv'den.
Çok etkileniyorum ve daha sonra hasta oluyorum.

Bir çok etkinlik var herkes paylaştığı için ben paylaşmıyorum artık hiçbir link.
Facebook'tan ve twitter'dan yeterince paylaşımda bulunuyoruz.

Gölcük depreminde bir çok yakınını kaybetmiş biri olarak herkese dua ediyorum sürekli.


Embesil gibi yazdığımın farkındayım fakat şu an yine sinirlerim bozulmuş durumda!
Sen orada sana yardım etmeye çalışan askerlere nasıl tuzak kurabilirsin,nasıl katılaşmış, nasıl gözü kör olmuş bir insanlıktır bu!
Neyse ağzımı açmıyorum ben...
Çünkü küfürden başka bir şey çıkmıyor şu günlerde!

Hiç yorum yok: