27 Tem 2009

turistim turistsin turist

şey ben biraz gezençi oldum...neredeyse 3 haftadır yokum..İlk önce omo reklamı vardı..orada çalıştım bir hafta epey zorlu geçti...daha sonra düğün vardı figen ablanın onun içün bandırmaya gittim...ay bi güzel olduk bi güzel olduk sorma...muhteşemdi..saçlarımı sürekli öyle yapmak istiyorum...daha sonra balıkesir'e geçtik..dedemlerde muhteşem bir hafta geçirdim bahçe balkon kitap üçlemesi içinde hem bedenimi hem ruhumu dinlendirdim...sonra annemler tutturdu bu yaz sıcağında kaplıcaya gidelim diye...ve biz kaplıcaya gittik 2 gün..ama gece saat 12'ye kadar havuzda olmak ve yıldızları seyretmek muhteşem bir şeeeyyyy rüya gibi...oradan teyzemlere geçtim ben..hepimiz pancar gibi yandığımız için kıpırdayamadık bile ilk gece...ertesi gün teyzem çisem ben(elf kıpkırmızı olduğu için gelemedi ayy ama çok kötü oldu yavruşum yaa) balıkesir sokaklarına çıktık..alışveriş yaptım accık..sevdiceğime tişörtler aldım filan pek beyenerek...sora bir telefon annemlerden..oğuz amcamlar gelmiş İngiltere'den gökçeada'ya çağırıyorlarmış diler amcamlar filan...sen de geliyorsun dediler..iyi madem dedim...ertesi gün geldiler ve gökçeadaya yola çıktık...gökçeada biraz doğallığını kaybetmiş en son 2oo2'de gitmiştim sanırım tek tük araba vardı azıcık insan vardı...şimdi resmen dolmuş taşıyor...Zaten diler amcamım kızı Gül sağolsun beynimi yedi...Bir insançocuğu sabah soru sorarak uyanır mı?24 saat neden sen dövme yaptırdın? yapılırken acıyor mu? kaşına neden piersing yaptırdın? çenene niye yaptırdın peki? onlar çıkmıyor mu? mıknatıslı yok mu? onlardan yaksaydın ya? dilinde de var mı? ayy çok acıdı mı? oyun oynayalım mı? neden? ama sen hep kitap okuyorsun başın ağrımıyor mu? aaaaaaaaaaa işte aynen böyle beynimi süngerleştirdi...ama sürat botunda gezmek mis gibi denize girmek yelken sörfü yapmak filan muhteşemdi....özlemişim çitten özlemişim bunları...daha sonra daha fazla katlanamayıp 3. gün İstanbul'a geldim zaten...sevdiceğümle birbirimizi nasıl özlemişiz..süper bir haftasonu geçirdik...çok ama çok güzeldi...ben biraz limon sıktım tabi biraz hasta olarak...ama bu kadar gezmeye o mide bulantıları baş ağrımaları biraz normal geliyor:) akşamda zardanadam konseri varmış oraya gideceğiz...bu cumartesi aşkımcımın doğum günü 1 sene daha geçti ne kadar çabuk ahhh ahhhhh....

zaman çabık geçiyor...

Hiç yorum yok: